اگرشوہربیوی سےناراضگی کی حالت میں مرجائیں توکیاہوگا؟
اگرشوہربیوی سےبیوی کی نافرمانی کی وجہ سےناراض ہوجائےاوراسی حالت میں اس کاانتقال ہوجائے،تویہ بیوی کےحق میں بہت ہی بڑی گناہ کی بات ہے،لہذابیوی کےلئےضروری ہےکہ اپنی معصیت پرتوبہ واستغفارکریے،اورشوہرکےلئےایصال ثواب کریے،تاکہ کل بروزقیامت شوہراس کےایصال ثواب کی وجہ سےراضی ہوجائے۔
جیساکہ مشکوۃ شریف میں ہے:
"وعن أم سلمة قالت: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: أيما امرأة ماتت وزوجها عنها راض دخلت الجنة. رواه الترمذي".
حضرت ام سلمہ رضی اللہ عنہا سےروایت ہےوہ فرماتی ہےکہ رسول اللہﷺنےفرمایاکہ:"جس عورت کاانتقال ہوجائےاس حالت میں کہ اس کاشوہراس سےراضی ہوتووہ جنت میں داخل ہوگی"
(كتاب النكاح، باب عشرة النساء، ج:2، ص:971،972، ط: المكتب الإسلامي)
وفیہ ایضا:
"وعن معاذ رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: " لا تؤذي امرأة زوجها في الدنيا إلا قالت زوجته من الحور العين: لا تؤذيه قاتلك الله فإنما هو عندك دخيل يوشك أن يفارقك إلينا ". رواه الترمذي وابن ماجه وقال الترمذي: هذا حديث غريب."
"حضرت معاذ بن جبل رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جب کوئی عورت اپنے شوہر کو تکلیف دیتی ہے تو حورعین میں سے اس کی بیوی کہتی ہے: اللہ تجھے ہلاک کرے، اسے تکلیف نہ دے، وہ تیرے پاس چند روز کا مہمان ہے، عنقریب تجھے چھوڑ کر ہمارے پاس آ جائے گا“
(کتاب النکاح،باب عشرۃ النساء،الفصل الثانی،ج2،ص972،رقم الحدیث3258،ط دارالکتب الاسلامی بیروت)
وفیہ ایضا"
"وعن جابر قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «ثلاثة لا تقبل لهم صلاة ولا تصعد لهم حسنة العبد الآبق حتى يرجع إلى مواليه فيضع يده في أيديهم والمرأة الساخط عليها زوجها والسكران حتى يصحو» . رواه البيهقي في شعب الإيمان."
(کتاب النکاح،باب عشرۃ النساء،الفصل الثالث،ج2،ص972،رقم الحدیث3271،ط دارالکتب الاسلامی بیروت)
بدائع الصنائع میں ہے:
"ومنها، وجوب طاعة الزوج على الزوجة إذا دعاها إلى الفراش؛ لقوله تعالى: {ولهن مثل الذي عليهن بالمعروف} [البقرة: 228] قيل: لها المهر والنفقة، وعليها أن تطيعه في نفسها، وتحفظ غيبته؛ ولأن الله عز وجل أمر بتأديبهن بالهجر والضرب عند عدم طاعتهن، ونهى عن طاعتهن بقوله عز وجل: {فإن أطعنكم فلاتبغوا عليهن سبيلاً} [النساء: 34]، فدل أن التأديب كان لترك الطاعة، فيدل على لزوم طاعتهن الأزواج".
(كتاب النكاح، فصل المعاشرة بالمعروف، ج:2، ص:334، ط: دارالکتب العلمیة)
فقط واللہ اعلم
فتوی نمبر : 144609100994
دارالافتاء : جامعہ علوم اسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن